Kedves Látogatóink! Annak érdekében, hogy megkönnyítsük a weboldal használatát az oldalunk cookie-kat használ. Weboldalunk böngészésével Ön beleegyezik a cookie-k használatába. Rendben!

Vásárlási feltételek

Vásárlási feltételek

A termék kiválasztása
A vásárlónak lehetősége van választani, illetve rendelni az áruház termékei közül. A vásárló a kiválasztott termékre kattintva megtekintheti annak bővebb ismertetőjét. A bővebb ismertetők tájékoztató jellegűek és nem minden esetben teljes körűek, mivel a termékösszetételeket, tartalmakat a vásárlói igények szélesebb körű kielégítése érdekében a gyártók módosíthatják és pl. a módosult tartalmak információi csak később állnak a forgalmazók rendelkezésére. A pontos jellemzők, összetételi információk a gyári csomagoláson találhatóak. Amennyiben olyan speciális terméket kíván megvásárolni, amihez nélkülözhetetlen megtudni a pontos részletes információkat a rendelés előtt tájékozódjon telefonon, vagy kérje ki szakember véleményét pl.: állateledel esetén az állatorvost. Ha még mindig kérdéses a pontos összetevő és a termék megrendelésre kerül a gyári csomag kibontása, felnyitása előtt tájékozódjon a gyári terméktartalomról a csomagon, mivel a kibontás felnyitás, egyéb módon az eredeti termék állapot megváltoztatása után azt visszavenni nincs lehetőség. Csak sérülésmentes, megbontás és egyéb módon meg nem változtatott gyári csomagok visszavételére van lehetőség, vásárlástól való elállás keretében, melynek visszaszolgáltatási szállítási költségei a megrendelőt terhelik.Vásárlási szándéka esetén a megvásárolni kívánt terméket a „Kosárba” gomb megnyomásával egy virtuális kosárba helyezi. A Kosár „Megtekintés” gombjára kattintva megtalálja a vásárlás során kosárba helyezett termékeket, valamint a számla végösszegét és a szállítási költséget. Itt leellenőrizhetik rendelésük helyességét, különös tekintettel az árakra és a mennyiségekre, melyeket igény szerint módosíthatnak, javíthatnak is. A kosár automatikusan kiszámítja a rendelés végösszegét.


A rendelés elküldése
Ha megfelelőnek tartja a kosárban elhelyezett termékek mennyiségét, leellenőrizte a végösszeget, és úgy döntött, hogy meg szeretné vásárolni őket, akkor egyszerűen kattintson a "Pénztár" gombra. Ezután lehetősége van kiválasztani, hogy már regisztrált vásárlóként szeretne-e belépni, új vásárlóként akar regisztrálni, esetleg regisztráció nélkül akar vásárolni.
Ha korábban már vásárolt áruházunkban, úgy adja meg a korábbi regisztráció során megadott e-mail címét és jelszavát. Ha új vásárlóként szeretne regisztrálni, akkor adja meg a vásárláshoz szükséges adatait, amelyeket a rendszer eltárol, és a legközelebbi vásárlás alkalmával már csak be kell jelentkeznie. Regisztráció nélküli vásárlás esetén adja meg számlázási és szállítási címét.
A következő lépésben válassza ki az Önnek megfelelő szállítási, valamint fizetési módot. Ha egyetért a megrendelés tartalmával, akkor a megrendelés elküldéséhez kattintson a „Megrendelés” gombra. A megrendelés   fizetési kötelezettséggel jár, azaz a megrendelt terméket az Ön által választott fizetési mód alapján kell a megrendelési nyilatkozat megtételét követően a vállalkozás javára pénzügyileg teljesíteni, kifizetni. 


Árak
Áraink a rendelés időpontjában érvényes listaárak, amelyeket a webáruházban a termékek mellett találnak. A megjelenített termékárak Magyar Forintban (HUF) értendő bruttó árak, a 27% ÁFÁ-t tartalmazzák, azonban ezek az árak nem tartalmazzák a szállítási költséget. A szállítási költség a pénztár folyamat során a megrendelés véglegesítése előtt, valamint a Vásárlási feltételek között is megtalálható. Amennyiben a webáruházban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról. A vevő ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől.


A rendelések feldolgozása
A rendelések feldolgozása munkanapokon, 24 órán belül megtörténik.


Adatbeviteli hibák javításának lehetősége
Az adatbeviteli hibák javítására a „Megrendelés” gomb megnyomása előtt van lehetősége.


Visszaigazolás
Minden rendelésről e-mailes tájékoztató visszajelzést küldünk. Ez azt jelenti, hogy a rendelés feladását követően egy automatikus, tájékoztató e-mailt kap a rendelés beérkezéséről, majd ezt követően később egyet arról, hogy a megrendelés feldolgozása megkezdődött. Ez a visszaigazolás. Ezt követően további e-mail-on kap tájékoztatást a szállítás megkezdéséről. Telefonos egyeztetés esetén hívja az ügyfélszolgálatot vagy az e-mailben található telefonszámot.


Fizetési feltételek
Áruházunkban lehetőség van banki átutalásra és utánvéttel történő fizetésre. Utóbbi esetén a teljes vételárat szállítási költséggel együtt a küldemény átvételekor kell kifizetni készpénzben a küldemény kézbesítőjének,  PickPackPont -on és Posta Pont -on történő átvétel esetén bankkártya használata is lehetséges. A vásárlás számlája a csomagban ill. a csomagra ragasztva található a fuvarokmányokkal együtt.  


Szállítás
 
A megrendelt termékeket átvétele futárszolgálati kézbesítés sel!
 
Futárszolgálati szállítási díjak:
Bruttó rendelési érték
Szállítási díj
0-10.000 Ft
1.290 Ft
10.001-14.000 Ft
990 Ft
14.000 Ft Felett
0 Ft
 
 
 
 
 
A szállítási költségek Magyarország területére vonatkoznak,
Az árak Bruttó árak (27% Áfa-t tartalmaznak)
14.000 Ft-ot meghaladó rendeléseket ingyen szállítjuk az egész ország területén.
A küldemények kézbesítése, szállítása futárszolgálattal történik. A termékek a megrendelés visszaigazolásától számított 1-3 munkanapon belül kerülnek kiszállításra, ettől eltérő időpontról e-mailben tájékoztatjuk vásárlóinkat.
A szállítás a megrendelésnél megadott szállítási címre történik.
A futárnak továbbított szállítás megrendelésről mailben küldünk tájékoztatást vásárlóinknak.
A Futárszállítás-alatt jelzésű e-mail tartalmazza a csomag azonosítószámát (pl.: vonalkód, ragszám, csomagazonosító) mellyel a csomag nyomon követhető a Logisztikai Partnerünk adatainál feltüntetett, oldalakon.
A futárszolgálat kétszer kísérli meg a csomag házhoz szállítását! 
Ha nem talál senkit a megadott címen, értesítést hagy. Az értesítőn szereplő telefonszámon érdeklődhet a csomagról. A következő napon újra megkísérli a kiszállítást. Ha a kiszállítás ismét sikertelen, akkor az árut a futárszolgálat visszaküldi és a megrendelés, törlésre kerül.
AZ MPL a második kézbesítési kísérlet sikertelensége esetén, a címhelyen ismételten értesítőt hagy, melyen feltünteti azt a postahelyet, illetve őrzési időt, ahol és ameddig a jogosult átveheti a küldeményt, ami 5 vagy 10 nap lehet.
Fontos!  A csomag átvételekor, a futár jelenlétében szükséges ellenőrizni a küldemény sértetlenségét, és csak akkor vegye át, ha az sértetlen! Ha a csomag sérülése oly mértékű, hogy az cserére szorul, a futár jegyzőkönyvet vesz fel a visszaküldés pontos okának leírásával. Ha esetleg nem a megfelelő rendelés került volna, véletlenül kiszállításra kérjük, értesítse ügyfélszolgálatunkat, a számlán szereplő telefonszámon, hogy az esetlegesen tévedésből küldött terméket mielőbb cserélni tudjuk.

Logisztikai Partnereink:

Sprinter Futárszolgálat
Ügyfélszolgálat: www.sprinter.hu H-P: 8-19 óra között Telefon: 06-1-347-3000
CSOMAGNYOMONKÖVETÉS:  http://sprinter.hu/gyorskereses/
 
Magyar Posta Logisztika
Magyar Posta Logisztika  (Magyar Posta Zrt.)
Ügyfélszolgálat:  www.posta.hu/ugyfelszolgalat
Telefon: 06-1-767-8282
 
Csomagját a Sprinter vagy a MPL futárszolgálat munkatársai fogják kiszállítani Önnek.

A megrendelt termék átvétele Pick Pack Pont -on és Posta Pont -on.

Átvételi Pontokon történő átvétel egységes díjszabása:
Bruttó rendelési érték
Szállítási díj
0-10.000 Ft
990 Ft
10.001-14.000 Ft
490 Ft
14.000 Ft Felett
0 Ft
A szállítási költségek Magyarország területére vonatkoznak,
Az árak Bruttó árak (27% Áfa-t tartalmaznak)
14.000 Ft-ot meghaladó rendeléseket ingyen szállítjuk az egész ország területén.
Az átvételi Ponton történő személyes átvétel kiválasztása megrendeléskor a pénztári folyamat, szállítási mód fázisánál választható.

A Pick Pack Pont Pick Pack Pont egy olyan alternatív futárszolgálat, mely csomagszállítást vállal az ország közel 190 városában megtalálható, több mint 600 Pick Pack Pont valamelyikében ahol Ön személyesen is átveheti át a megrendelt csomagot. A Pick Pack Pont hálózathoz tartozó üzletek:  Pick Pack Pontok

RELAY  üzletek közlekedési csomópontoknál (MÁV, BKV, FKF, Volán társaságok, Budapest Airport), az  INMEDIO, PLAYERSROOM, PlayMAX, SPORTFACTORY  üzletek bevásárló központokban, hipermarketekben, nagyvárosok sétálóutcáin, főutcáin találhatóak meg, míg a  MOL, OMV és Avia, Avanti   töltőállomások  a gépjárművel közlekedők, a  CO-OP Star boltok vidéken élő vásárlóink számára  biztosítanak könnyű megközelíthetőséget, hogy Önnek ne jelentsen gondot a csomag átvétele.
Csomagját ott veszi át ahol szeretné és akkor amikor Ön ráér! 
Az átvétel a megrendelésnél kiválasztott PPPont címén történik.
A csomag az értesítést követő 7 naptári napig vehető át. 
Részletesebben a Pick Pack Pont-ról itt  olvasahat!

A Posta Pont Posta Pont -on történő átvételi lehetőségek: több mint  2550  posta 125  MOL kút , 50  csomagautomata !

P osta Pont. (Postán maradó)  Postai csomagátvétel:
  • Az ország legkiterjedtebb posta hálózata áll rendelkezésre, a csomag átvételére akkor, amikor Önnek megfelel.
  • Válasszon egy postát, a 2550 közül, amely útba esik:  www.postapont.hu/vasarloknak/postapontok  és rendelje oda csomagját.
  • Kösse össze a csomag átvételét más postai ügyek intézésével.
  • SMS-ben vagy e-mailben értesítjük a csomag érkezéséről.
  • A csomag 5 vagy 10 munkanapos őrzési idő alatt vehető át.
Mol Posta Pont,  125 MOL kút, ahol csomagját átveheti!
  • Válasszon egy Mol benzinkutat,  www.postapont.hu/vasarloknak/postapontok  ami útba esik Önnek és rendelje oda csomagját!
  • SMS-ben vagy e-mailben értesítjük a küldemény érkezéséről.
  • A csomag 5 vagy 10 munkanapos őrzési idő alatt vehető át.
Posta csomagautomata.  A legmodernebb csomagküldési technika!
  • A Magyar Posta által üzemeltetett közel 50 csomagautomata az ország több tucat pontján, városok forgalmas helyein találhatóak.
  • Válasszon útba eső csomagautomatát  www.csomagautomata.hu/#hol-talalod-meg  és rendelje oda a  maximum 50x31x35 cm méretű és maximum 20kg /csomagot.
  • A csomagautomaták képernyővel ellátott kezelőfelületből és különböző méretű rekeszekből állnak, amelyek a csomagokat tárolják.
  • Fizetés bankkártyával.
  • Az automatára címzett küldemény esetén az MPL a címzett mobiltelefonjára vagy e-mail címére üzenetet küld a csomag hozzáférhetőségéről és az átvételi határidőről, mely az SMS kézbesítését követő 2 munkanap. A csomag az üzenetben kapott azonosító és a telefonszám megadásával vehető ki az automatából. Amennyiben a csomag utánvéttel (átvételkor való fizetés) lett rendelve a csomag átvételéhez a címzettnek, az automatánál (bankkártyával) kell kifizetnie a megrendelés ellenértékét.  A küldemény rekesze a fizetést követően nyílik. Ha a csomagot a 2 munkanapos határidő alatt nem vették át, a küldeményt beszállítják a postahelyre. Ekkor a címzett elektronikus üzenetben (SMS vagy e-mail) újabb tájékoztatást kap arról, hogy csomagja mely postán került elhelyezésre és meddig veheti át a küldeményt (a feladó megjelölése szerint 5 vagy 10 munkanap áll rendelkezésére).  A csomagautomata működésének megtekintése!
Részletesebben a Posta Pont-ról itt olvashat!

A szállítástól elállás
Ha  a webáruház a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott áru nem áll rendelkezésére, illetve a megrendelt szolgáltatást nem áll módjában nyújtani, köteles erről a megrendelőt tájékoztatni. A webáruház nem köt szerződést kiskorúakkal. A megrendelő a Vásárlási feltételek elfogadásával nyilatkozik arról, hogy nagykorú.

A termék visszaküldése
A terméket csak eredeti állapotában és csomagolásában, hiánytalan mennyiségi, minőségi állapotában vesszük vissza.


Szerződéskötés feltételeire vonatkozó tájékoztatás
A szerződéskötés nyelve magyar, a szerződés elektronikus formában kerül megkötésre. A megkötött szerződést nem kerül iktatásra, utólag nem lesz hozzáférhető.


Elállási jog/ Visszaszolgáltatási garancia
A megrendelő a szerződéstől 14 napon belül indokolás nélkül elállhat. A megrendelő az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette. Az értékesítő köteles a megrendelő által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő 15 napon belül visszatéríteni.
A megrendelő viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerülő költségeket. A megrendelőt ezenfelül egyéb költség nem terheli. Az értékesítő azonban követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését. Ha az elállási jog alapján visszaszállított áru nincs kifogástalan, újra eladható állapotban, akkor a megrendelő kártérítésre kötelezett, amennyiben az áru állapotának romlását, tönkremenését, vagy visszaadásának másmilyen ellehetetlenülését szándékosan vagy hanyagságból idézte elő.
Amennyiben a termékről felbontás során a kézbesítést végző személy (kézbesítő, futár) jelenlétében derül ki, hogy bizonyítottan sérült, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét, az értékesítés törlését azonnal biztosítjuk. Bármilyen nemű sérülést, tartalomhiányt a küldemény kézbesítése során az átadó-átvevő közötti tényállási jegyzőkönyvnek kell tartalmaznia! Utólagos tartalomhiányért, esetleg sérülésért felelősséget vállalni nem tudunk!
Az elállási jog gyakorlására vonatkozó 17/1999. Kormányrendelet szövegét letöltheti a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság honlapjáról.


Tulajdonjogi kikötés
A leszállított áru a vételár teljes kifizetéséig a szállító tulajdonában marad. 


Megrendelés módosítása, törlése
A 2001. évi CVIII. törvény értelmében a megrendelés leadásakor a vásárló felé azonnal értesítést küld az eladó webáruház szoftvere a rendelés beérkezésének tényéről. Ez az értesítés nem minősül az eladó és a vásárló között létrejött szerződésnek! Csupán jelzi a vásárlónak, hogy rendelési igényét rendszerünk regisztrálta és továbbította az eladó illetékes munkatársa felé.

Amennyiben a vásárlóhoz ez 48 órán belül nem érkezik meg, akkor a vásárló ajánlattételi kötöttségei megszűnnek.
Az eladó a rendelés teljesítésének megkezdéséig megadja a lehetőséget a vásárlónak rendelése visszavonására elektronikus úton. A rendelés teljesítésének megkezdésekor a vásárló e-mailben és/vagy telefonon értesítést kap a teljesítés várható időtartamáról, és a teljesítés megkezdésének tényéről, ezután már csak a "Kapcsolat" menüpontok alatt található elérhetőségek valamelyikén keresztül van lehetőség rendelésének esetleges módosítására.

A megrendelés utólagos módosítására, csak írásos formában az info@webtap.hu  e-mailben, kerülhet sor.


 

Szállítási információk!
info Szállítási idő
Info Átvételi lehetőségek
info Szállítási díjak
Kosár
0 termék
közösségi
webtap.hu a Facebookon!    webtap.hu-Google+    webtap.hu a Twitteren    webtap.hu az instagrammon    webtap.hu a pinteresten
Árgép
Árgép
Legjobb ajánlataink!