Reklamáció, Garancia
Reklamáció
A csomagban küldött számla szerinti termék (ek) meglétét átvételkor az átadóval/kézbesítővel (futár) együtt, szükséges ellenőrizni.
Amennyiben az átvételkor eltérés tapasztalható a rendeléstől vagy a számla szerinti tételek a kiszállítottal nem egyeznek , ill. esetleg a küldemény hiányos vagy sérült a csomagban bekövetkező sérülésekről, valamint az esetleges hibás teljesítésről jegyzőkönyvet szükséges felvetetni az átadóval, ill. telefonon egyeztetni ügyfélszolgálatunkkal a számlán és a megrendelés visszaigazoláson is meg található telefonszámon. Szállító ügyfélszolgálata lehetőségéhez mérten igyekszik a helyzetet azonnal hatékonyan megoldani, hogy a felmerült problémát elhárítsa.
A csomag sérülése vagy hibás teljesítés nyomán indokoltan jegyzőkönyvezett csomagok nem kerülnek átadásra, azok az ügyfélszolgálati egyeztetés keretében kerülnek pótlásra.
Garancia
Társaságunk a gyártók és forgalmazók által biztosított garanciális feltételeket biztosítja.
A termék esetleges meghibásodása esetén hívja fel ügyfélszolgálatunkat és közölje a termékkel kapcsolatos problémát.
Jelzését követően haladéktalanul tájékoztatjuk az adott termékkel kapcsolatos garanciális lehetőségekről.
A szavatossági és jótállási felelősséget a 117/1991. (IX.10.) számú Kormányrendelete szabályozza.
Garancia érvényesítésének alapfeltétele az az eredeti számla bemutatása.
Táraságunk csak a hibás teljesítésből adódóan cserél ki terméket és elállási jog gyakorlásából adóan fizeti vissza a termék ellenértékét. Ezen túlmenően termékek cseréjére vagy visszavételére nem kötelezhető.